021.
C. Bouwstenen voor onderzoek met impact

Jeanet Laureijs, Jolanda Rijnders & Janske Castelijns (Gilde Opleidingen)

Vanuit afdeling Welzijn van Gilde Opleidingen vonden recentelijk vier praktijkgerichte onderzoeken plaats, voortkomend uit de implementatie van High Impact Learning that Lasts (HILL). Middels ontwerpgericht onderzoek en actieonderzoek zijn de thema’s leerbevorderende feedback, peerfeedback, learner agency en het bevorderen van een onderzoekscultuur onderzocht. De onderzoeken hadden als einddoel een transformatie in gedrag en houding te bevorderen van zowel medewerkers als studenten. Tevens werd beoogd om een cultuur te creëren waarin onderwijsverbetering en innovatie als tweede natuur wordt ervaren. Tijdens deze sessie komt je onder andere te weten hoe de bouwstenen van HILL een plek kregen in het onderzoek en hoe leren en evalueren zich in het DNA van afdeling Welzijn Venray hebben weten te vestigen. Neem deel aan een kennisdeling waarin onder andere discussie en inspiratie de dynamiek geven.
 

Terugkijken: Mbo Onderzoeksdag 2019

Met onderzoek duurzaam innoveren in het mbo
 

Partners

De Mbo Onderzoeksdag 2019 wordt georganiseerd door ECBO (onderdeel van CINOP) in samenwerking met ROC van Twente. *
 

Terugkijken: programma 2019

Bekijk het programma van de Mbo Onderzoeksdag 2019.